Allposters
 

Voor een vlotte afhandeling plaatst u de bestelling op onze website en selecteert u een van de beschikbare opties.

Op dit moment zijn geen opties beschikbaar voor betalen onder rembours of bankoverschrijving.

 

Als u een bankpas/betaalpas gebruikt, hebt u, afhankelijk van uw bank, mogelijk een machtiging verstrekt waarbij u geen toegang hebt tot het bedrag.

Wanneer wij een verzoek tot goedkeuring van uw aankoop indienen, kan uw financiële maatschappij het bedrag van het goedkeuringsverzoek op uw rekening vastzetten. Uw financiële maatschappij zet het bedrag van het goedkeuringsverzoek alleen vast. Uw rekening wordt uitsluitend belast met het bedrag van de daadwerkelijke transactie wanneer de transactie is verwerkt.

De meeste financiële maatschappijen geven het vastgezette bedrag weer vrij op uw rekening wanneer het bedrag van de daadwerkelijke transactie van uw rekening wordt afgeschreven of drie tot vijf dagen na het verzoek tot goedkeuring, afhankelijk van wat het eerst aan de orde is. Aangezien het beleid van financiële maatschappijen uiteen kan lopen, adviseren wij u om contact op te nemen met uw financiële maatschappij indien u vragen hebt over een goedkeuring vooraf. AllPosters.nl kan vastgezette bedragen in verband met een goedkeuringsverzoek niet vrijgeven.

Creditcard (online betalen)

Voor een spoedige orderafhandeling plaatst u uw order op onze website en selecteert u de optie Onlinecreditcard. Op deze manier gebruikt u onze beveiligde website en profiteert u van onze Veiligheidsgarantie. We accepteren de volgende creditcards:

Visa
MasterCard/EuroCard

< Back

Creditcard: betalen per telefoon

Als u kiest voor de optie Betalen per Telefoon plaatst u eerst online uw bestelling. Vervolgens belt u ons team van Klantenservice, met het orderbevestigingsnummer en uw creditcardgegevens om de betaling veilig per telefoon te laten verlopen. U ontvangt dan een e-mail met de orderbevestiging en een betalingsherinnering met onze contactgegevens plus een link naar onze website. Daarmee kunt u uw bestelling controleren en ook kiezen voor online betaling per creditcard.

< Back

Online bankoverboeking - iDEAL

Een onlinebankoverboeking of internetbankoverboeking (IBP) is een betaalmethode met een realtime-validatie van uw betaling via de internetsite van uw bank.

Bij deze betaalmethode kan AllPosters uw bestelling direct uitvoeren.

Deze betaalmethode heeft soms de voorkeur van klanten die geen creditcard hebben of geen creditcard willen gebruiken voor onlinebetalingen. Deze betaalmethode heeft soms de voorkeur van klanten die geen creditcard hebben of geen creditcard willen gebruiken voor onlinebetalingen. Onlinebankoverboekingen zijn de snelste en meest betrouwbare manier om online betalingen te verrichten.

Global Collect BV verzorgt de betaling via bankoverboeking voor klanten van AllPosters.

Nadat u uw adresgegevens hebt ingevuld bij de eerste stap van het afrekeningsproces, kiest u de optie "Onlinebankoverboeking" en klikt u op "Ga verder" op de pagina "Betalingsinformatie invoeren". Er verschijnt een formulier waar u uw bank selecteert en daarna wordt u doorgeleid naar de internetsite van uw bank waar u de betaling verricht.

< Back

Offline bankoverboeking

Een offlinebankoverboeking of elektronische overboeking (EFT) is een lokale elektronische geldoverdracht waarbij de koper een bedrag stort op een speciale rekening.

Dit is een veilige alternatieve betaalwijze voor klanten die niet online willen betalen met een creditcard.

Global Collect is de instelling die alle betalingen per bankoverboeking verwerkt voor klanten van AllPosters.

Er zijn drie stappen bij een betaling per offlinebankoverboeking:

  • 1) U ontvangt een e-mail ter bevestiging met alle informatie die u nodig hebt om de betaling te verrichten.
  • 2) Gebruik deze informatie om een bankoverboeking te starten. Het proces voor het verrichten van een bankoverboeking verschilt per bank; vraag uw bank zo nodig om instructies.
  • 3) Instrueer uw bank om het bedrag aan AllPosters over te maken en u bent klaar. Zodra uw betaling is verwerkt, verzenden wij uw bestelling en ontvangt u een e-mailbericht met verzendinformatie.

Belangrijk: u moet uw referentienummer vermelden op het overboekingsformulier van uw bank vermelden, anders kunnen wij uw betaling niet verwerken. Als er niet genoeg ruimte is om het hele referentienummer in te voeren in het formulierveld voor opmerkingen of referentienummers, voer het referentienummer dan in het naamveld in, achter of in plaats van uw naam. Het referentienummer kunt u vinden op de gegevensformulier dat wordt gemaakt op de bevestigingspagina en in de e-mail ter bevestiging.form's notes or reference number field, enter it in the name field after or instead of your name. The reference number is located on the informational form generated on the confirmation page and that you received in the e-mail confirmation.

< Back

PayPal

Betaal met PayPal - het is snel, gratis en veilig! Selecteer bij tijdens het afrekenen de PayPal-optie om een betaling te doen met uw PayPal-account.

Bestellingen met een hoger bedrag dan de transactielimiet van PayPal, kunnen niet worden verwerkt. Wanneer u problemen ondervindt bij een bestelling met een hoog bedrag, neem dan contact op met onze afdeling Klantenservice.

Kopen op rekening

Voor bestellingen met afleveradres binnen Nederland is het in veel gevallen mogelijk via een bankoverschrijving te betalen nadat u uw bestelling in goede orde heeft ontvangen. Hiervoor zullen we een kredietscore aanvragen bij een derde partij.

In het pakket bij uw bestelling vindt u een factuur die u binnen 14 dagen na ontvangst van de levering dient te voldoen via een betaalopdracht aan uw bank of via internetbankieren. In het geval dat u een ander factuuradres heeft vermeld dan het afleveradres of wanneer uw bestelling een cadeau betreft, zullen we de factuur via email aan u verstrekken

< Back

Koop nu – betaal pas na levering!
Met plezier bieden we u betaling per factuur aan als veilige en eenvoudige betaalmethode.
Met Achteraf betalen hoeft u nooit al uw bankgegevens bekend te maken en betaalt u pas na ontvangst van de goederen.

U hebt altijd 14 dagen vanaf de verzenddatum om uw factuur te betalen
U hoeft ons nooit uw bank- of creditcardgegevens bekend te maken

Let wel, Achteraf betalen is alleen te gebruiken door consumenten. U doet uw betaling aan Klarna en aan hen dragen we uw claim over.
Het is mogelijk dat Klarna uw persoonlijke gegevens natrekt met behulp van instrumenten ter controle van uw identiteit en kredietwaardigheid. Klik hier voor Klarna's volledige betalingsvoorwaarden bij Achteraf betalen.
< Back
Prijzen buitenland

AllPosters.nl hanteert scherpe wisselkoersen bij de berekening van de prijs van artikelen in de lokale valuta. Het totaal in de lokale valuta dat in uw winkelwagen wordt weergegeven (of de verkoopprijs) wordt berekend als het totaal van de prijzen in Amerikaanse dollar voor elk besteld artikel. Dit totaal wordt vervolgens omgerekend naar uw valuta. Dit bedrag kan soms afwijken van de som van de prijzen in de lokale valuta van de artikelen in uw winkelwagen. Dit komt door afrondingsverschillen die ontstaan bij het omzetten van bedragen. Een eventueel verschil is echter zeer klein - maximaal één eurocent (€ 0,01) per artikel.

In Latijns-Amerika worden de prijzen op de site weergegeven in Amerikaanse dollar. Hier geeft het dollarteken ($) niet de pesos, maar de Amerikaanse dollar aan.

< Back

Heffingen en/of btw

Btw wordt berekend op goederen die binnen de Europese Unie worden verkocht. Op goederen die in de EU worden ingevoerd, zijn mogelijk heffingen van toepassing. De prijzen op de website zijn inclusief heffingen en/of btw. Op orders buiten de EU worden mogelijk lokale belastingen, invoer- of douanerechten geheven. AllPosters.nl kan geen verantwoordelijkheid aanvaarden voor heffingen die door andere landen worden ingesteld, omdat het douanebeleid per land verschilt. U kunt het beste contact opnemen met uw lokale douanekantoor voor meer informatie. Houd er tevens rekening mee dat grensoverschrijdende zendingen soms worden geopend en geïnspecteerd door douane-autoriteiten.

< Back
Meestgestelde vragen over betaalmethoden
Hoe betaal ik een bestelling?

Tijdens het afrekeningsproces worden u de betalingsopties aangeboden die beschikbaar zijn voor uw geografische locatie. Selecteer de gewenste optie en geef ons de juiste factureringsgegevens. Vervolgens zullen we uw order zo snel mogelijk verzenden. De snelste en gemakkelijkste manier om uw order te voltooien is per creditcard.

Online betalen: creditcard
Betalen met PayPal
Kan ik mijn betaalkaart gebruiken als daar het Visa/MasterCard-logo op staat?

Jazeker! Afhankelijk van uw bank, machtigt u de bank het bedrag 'vast te houden' en kunt u zelf niet aan het gemachtigde bedrag komen.

Wanneer moet ik mijn bestelling betalen?

De kosten worden u in rekening gebracht wanneer de artikelen naar u worden verzonden. Als u een bankpas/betaalpas gebruikt, hebt u, afhankelijk van uw bank, mogelijk een machtiging verstrekt waarbij u geen toegang hebt tot het bedrag dat op uw rekening kan worden weergegeven als "kosten".

Accepteert u betalingen met PayPal?

Ja. Selecteer aan het eind de optie 'PayPal' om een betaling te doen met uw PayPal-rekening. Deze betalingsoptie is alleen beschikbaar voor orders met een verzendadres in de Verenigde Staten, Australië, Canada, Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk, waarvoor de totale prijs lager is dan 250,00 €.

Accepteert u betaling onder rembours of een bankoverschrijving?

Momenteel accepteren we alleen creditcards (Visa, MasterCard, en Discover) en cheques of machtigingen van Amerikaanse banken, die betaalbaar zijn in Amerikaanse dollars. en cheques of machtigingen van Amerikaanse banken, die betaalbaar zijn in Amerikaanse dollars.

Zijn uw prijzen inclusief btw?

De prijzen op onze website zijn inclusief btw. Btw wordt berekend op goederen die binnen de Europese Unie worden verkocht. Op orders buiten de EU worden mogelijk lokale belastingen, invoer- of douanerechten geheven. AllPosters.nl kan geen verantwoordelijkheid aanvaarden voor heffingen die door andere landen worden ingesteld, omdat het douanebeleid per land verschilt. U kunt het beste contact opnemen met uw lokale douanekantoor voor meer informatie. Houd er tevens rekening mee dat grensoverschrijdende zendingen soms worden geopend en geïnspecteerd door douane-autoriteiten.

Hoeveel tijd neemt een onlinebankoverboeking in beslag?

Meestal duurt het tussen een paar seconden en 2-3 uur voordat AllPosters uw betaling ontvangt. In sommige gevallen kan dit tot wel 5 dagen duren, afhankelijk van uw locatie en de bank.

De tijdsduur van een betaling is afhankelijk van allerlei factoren, waaronder de verwerkingsprocessen van de bank.

Wat moet ik doen als het langer dan 2-3 uur duurt voordat AllPosters mijn betaling ontvangt?

Als u na 2-3 uur geen afschrijving ziet, is het mogelijk dat uw verbinding tijdelijk is onderbroken toen u uw bankoverboeking met GiroPay, iDeal of Nordea verrichtte. In dit geval kunt u wellicht uw betaling per creditcard verrichten in plaats van per onlinebankoverboeking.

Neem contact met ons op als er problemen blijven optreden. Wij helpen u graag bij het verrichten van uw betaling.

Wat moet ik doen als mijn betaling is geweigerd of mislukt?

Als uw betaling is mislukt, ontvangt u hierover normaal gesproken een bericht.
Het mislukken van de betaling kan diverse oorzaken hebben, zoals permanente verbindingsproblemen, onvoldoende geld op de rekening, time-out van de betalingssessie enz.

Raadpleeg de volgende vraag over andere betaalmethoden als u een andere betaalmethode wilt gebruiken.

Hoe lang duurt een bankoverboeking?

In de meeste landen duurt het 5-10 werkdagen voordat AllPosters uw bankoverboeking ontvangt. In sommige gevallen kan dit tot 30 dagen duren.
De tijdsduur van een betaling is afhankelijk van allerlei factoren, waaronder de verwerkingsprocessen van de bank.

Nadat we uw bankoverboeking ontvangen, sturen wij u een e-mailbericht.

Wat moet ik doen als het langer dan twee weken duurt voordat mijn geld wordt overgeboekt?

Controleer of u het eenmalige referentienummer van de bevestigingspagina en van de door u ontvangen e-mail ter bevestiging hebt gebruikt. Het referentienummer moet zijn vermeld in de titel van uw overboeking. Wij hebben dit nummer nodig om uw betaling te koppelen aan uw account. Neem contact met ons op als u het referentienummer niet hebt ingevuld, het verkeerde nummer hebt gebruikt, of tweemaal hetzelfde nummer hebt gebruikt. U moet het betalingsbewijs kunnen overleggen. Wij zullen u graag helpen om de betaling te vinden. Als u een geldig referentienummer bij uw overboeking hebt gebruikt, controleer dan eerst de volgende zaken voordat u contact met ons opneemt:

  • 1. Controleer of het bedrag is afgeschreven van uw bankrekening. Neem contact op met de bank als dit niet het geval is.
  • 2. Vraag een bevestiging van uw bank dat uw geld is overgeboekt naar de juiste rekening. Het rekeningnummer moet exact hetzelfde zijn als het rekeningnummer dat u hebt opgegeven in uw oorspronkelijke betalingsinstructies (toen u het referentienummer voor uw betaling genereerde).

Als uw betaling is mislukt, ontvangt u hierover normaal gesproken een bericht.

Klik hier als u op een andere manier wilt betalen. Klik op de pagina Bestelling volgen op de koppeling

"Bestelling Zoeken" en geef de gegevens voor de nieuwe betaalmethode op.

Of neem contact met ons op door op de koppeling Contact opnemen te klikken.

Ons klantenserviceteam staat klaar om u te helpen.

Visa
MasterCard
American Express
Discover

< Back