Allposters
   
 
 
Verwerken van bestellingen en verwachte levering

Afhankelijk van de combinatie van artikelen die u bestelt, zal de orderverwerkingstijd variëren. We versturen alle soortgelijke artikelen in één zending om scherpe verzendtarieven te kunnen handhaven. Orders worden alleen op werkdagen verzonden/bezorgd. Geschatte leverdatums omvatten geen weekends.
Als een artikel tijdelijk niet op voorraad is of wordt nabesteld, kunnen wij uw andere artikelen vasthouden tot het artikel weer op voorraad is. Zodra het artikel arriveert, verzenden wij uw volledige bestelling.

 
 
Gemiddelde verwerkingsduur van bestelling per artikel:
Artikeltypen Verwerkingsduur van bestelling
Posters, prints, foto's, kalenders,
briefkaarten, magneten en T-shirts:
Meestal 24 uur
Speciale bestellingen van kunstdrukken: 5-7 werkdagen
Ingelijste artikelen of artikelen op ondergrond: 3-10 werkdagen
Opmerking: als u een combinatie van posters en kunstdrukken bestelt, kan de verwerking van uw bestelling 5-7 dagen in beslag nemen omdat we deze artikelen tegelijk verzenden.
 
Gemiddelde levertijden:
Leveringsmethode Transittijd
Posters, prints, foto's, kalenders, briefkaarten, magneten en T-shirts:
Standaardlevering 2-5 werkdagen na verwerking
Ingelijste artikelen of artikelen op ondergrond:
Standaardlevering
(Bestemmingen in het Verenigd Koninkrijk)
48 uur na de verwerking
Standaardlevering
(Europees continent)
3-7 werkdagen na de verwerking
< Back

Levering volgen

Voor vragen over uw order is ons klantenserviceteam bereikbaar via telefoonnummer: 020-2623824(lokaal tarief). U kunt ook een e-mailbericht sturen naar bestellingen@allposters.com.
Ons klantenserviceteam antwoordt zo snel mogelijk

< Back

RETOURZENDINGEN

Wat is jullie retourbeleid?
Onze internationale afdelingen gaan sluiten en om die reden kunnen we na 24 december geen vervangende producten meer versturen.

Verkeerde of beschadigde producten (fotoretours):
Als we het verkeerde product hebben verstuurd of als je bestelling beschadigd of in slechte conditie arriveert, mail ons dan eenvoudigweg een digitale foto van het beschadigde of verkeerde product en de verpakking op e-mailadres retouren@allposters.com. Zorg dat je e-mail de volgende informatie bevat: je bestelnummer, het verzend-ID of artikelnummer, een korte omschrijving van de reden voor de retourzending, en geef ook aan of je een vervangend artikel of je geld terug wilt. Na 24 december versturen we geen vervangende artikelen meer. Stuur je verzoek binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel. Je verzoek wordt binnen 48 uur verwerkt; je hoort via e-mail of je vervangende artikel gemaakt wordt of dat je aankoopbedrag wordt teruggestort. Als je na 24 december je geld terugvraagt of een artikel retour stuurt, krijg je het volledige aankoopbedrag van het artikel plus verzendkosten terug.

Wees u er a.u.b. bewust van dat de directe kosten voor het terugsturen van de artikelen voor uw rekening zijn. We raden u met klem aan bij het terugsturen van het artikel te kiezen voor een methode waarbij de verzending te volgen is. Als u een artikel retourneert dat gewoonlijk niet per post kan worden teruggestuurd, blijft u verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Onderstaande tabel geeft een indicatie van de verzendtarieven:

Soort artikel Soort verpakking Geschatte verzendkosten
Poster / T-shirt / emaille bord / overige kleine artikelen koker / zak / kleine doos 7,50 € - 32,00 €
Muurposter grote koker 13,50 € - 38,00 €
Kleine lijst / artikel op maat kleine doos voor lijst (± max. 70 x 60 x 5 cm) 13,50 € - 38,00 €
Standup / medium lijst / artikel op maat medium doos voor lijst (± max. 90 x 70 x 8 cm) 14,00 € - 45,00 €
Grote lijst / artikel op maat grote doos voor lijst (± max. 105 x 80 x 10 cm) 35,00 € - 50,00 €

Maak a.u.b. een keuze uit onze Retourcentra:
Art & AllPosters (returns)
c/o Goodrem Export House
Gloucestershire Airport
Cheltenham GL51 6SP
Verenigd Koninkrijk
Art & AllPosters (Rücksendungen)
p/a Egetra
Herrenpfad-Süd 40
D-41334 Nettetal
Duitsland
Art & AllPosters (Retours)
p/a Egetra S.A. Transports International
3/5, rue Marc Seguin
95194 Goussainville Cedex
Frankrijk
Art & AllPosters (Returns)
De Voorde 40
5807 EZ Oostrum
Nederland

Restituties
Restitutie vindt plaats via hetzelfde betaalmiddel als door u gebruikt werd bij de aanvankelijke transactie. Dit brengt voor u geen extra kosten met zich mee. Behalve bij gebruik van Foto retour, wachten we met uitbetalen tot we de artikelen terug hebben ontvangen of, als dat er eerder is, tot wij het bewijs van u hebben ontvangen dat u de goederen hebt teruggestuurd.

Omruilen
Wanneer u een artikel in goede staat hebt ontvangen maar u wilt het omruilen voor een ander formaat of een ander artikel, stuur dan a.u.b. het artikel terug op de wijze vermeld bij "Overige retourzendingen" en plaats een nieuwe bestelling.

< Back

Verzendbeperkingen voor onderhouden artikelen

Bij veel douanekantoren geldt een limiet voor de afmetingen van buitenlandse pakketten. De maximale toegestane afmetingen van rechthoekige pakketten zijn 107 centimeter in de lengte en 201 centimeter in de hoogte (maximale lengte en omtrek gecombineerd: 274 centimeter). Dit geldt voor alle landen, met uitzonderling van de volgende landen:

Andorra
Azerbeidzjan
Oostenrijk
België
Canada
Denemarken
Finland
Frankrijk (inclusief Monaco)
Duitsland
Gibraltar
Groot-Brittannië en Noord-Ierland
Griekenland
Hong Kong
Italië
Japan
Liechtenstein
Luxemburg
Malta
Macao
Nederland
Portugal
Ierland (Zuid-Ierland)
San Marino
Spanje
Zweden
Zwitserland
Vaticaanstad

Indien een geplaatste bestelling het maximumbedrag overschrijdt, annuleert AllPosters.be de bestelling en restitueert het volledige bedrag.

< Back
Veelgestelde vragen over verzending en retourneren


Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt verzonden?
Wanneer uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u een e-mailbericht met de verzendbevestiging. Als track en trace beschikbaar is, bevat het e-mailbericht tevens het volgnummer of het ordernummer voor luchttransport (als u geen volgnummer of ordernummer voor luchttransport ontvangt, is deze service niet beschikbaar voor uw pakket). Bestellingen worden maandag t/m vrijdag verzonden. Weekends zijn niet inbegrepen bij de verwachte bezorgtijd.

Dit is een cadeau. Krijgt de ontvanger de prijs te zien en kan ik een cadeaukaartje meesturen?
Bij de kassa kunt u aangeven dat uw bestelling een cadeau is en uw persoonlijke bericht toevoegen. Uw bericht wordt afgedrukt op de verpakkingsbon en op de verpakkingsbon staan geen prijzen. Ook kunt u onze gratis e-cards gebruiken. Zoek de afbeelding op onze website en klik op de koppeling "Versturen als gratis e-card". Zo gebruikt u deze gratis service om de geadresseerde te laten weten dat het cadeau onderweg is.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
De kwaliteit van uw zending heeft onze prioriteit, hetgeen duidelijk blijkt uit de materialen die we gebruiken om onze producten te verpakken:

Als uw bestelling een combinatie van deze artikelen bevat, worden deze in de juiste verpakking afzonderlijk verzonden en worden u geen extra verzendkosten in rekening gebracht.
Posters en kunstdrukken
Opgerold in beschermend inpakpapier en verpakt in een kartonnen koker.

Glanzende foto's en fotokaarten:
Veilig verpakt in een platte 23 cm x 30 cmstandaardenvelop van karton.

Decoratieve spiegels, canvastransfers, artikelen op een ondergrond of ingelijste artikelen:
Bedekt met een beschermende hoes en verpakt in een duurzame kartonnen doos.

Cadeauverpakking:
Tijdens het afrekenen kunt u aangeven dat uw order een cadeau is en een persoonlijke boodschap invoeren. Uw boodschap wordt dan afgedrukt op de verzendingslabel, waarop in dit geval geen prijzen worden vermeld. We bieden momenteel geen cadeauverpakkingsservice.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over mijn aankoop?

Als u om een of andere reden niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Het product wordt dan gratis vervangen of u krijgt uw geld terug.

Kijk a.u.b. bij onze Verkoopvoorwaarden voor retour-instructies.


Levert u ook naar mijn land?

Wij leveren naar bijna alle landen ter wereld. Wanneer u een bestelling plaatst, voert u op de pagina 'Verzendgegevens' uw naam en adres in. U kunt daar ook uw land selecteren in een keuzelijst. Als uw land niet in de lijst staat, betekent dit dat wij niet naar uw land kunnen leveren.

< Back